Kultapiste - tietoa yrityksestä

Kultapiste - taustatietoa

Kultapiste on Guldbrev AB:n suomalainen tytäryhtiö, joka tarjoaa suomalaisille kuluttajille mahdollisuuden myydä kultaa turvallisesti. Guldbrev AB perustettiin Ruotsissa vuonna 2008 halusta tarjota kuluttajille uusi, nopea ja turvallinen tapa myydä kultaa. Koska kaupankäynti tapahtuu internetissä, emmekä maksa vuokria kalliista asiakasliiketiloista, voimme tarjota kullasta korkeimman mahdollisimman hinnan. Meillä on tänä päivänä yli 100.000 tyytyväistä asiakasta Pohjoismaissa ja olemme yksi Pohjoismaiden suurimmista kullanostajista.

Kultapiste on turvallinen ja luotettava

Lähtökohtana turvallisuus

Liiketoimintamme perustuu turvallisuuteen. Kultalähetyksen postittaminen ensimmäistä kertaa saattaa arveluttaa tai jännittää; se on ymmärrettävää ja kunnioitamme sitä. Takaamme kuitenkin täyden turvallisuuden, ja lupaamme, että toimiessasi kanssamme voit olla levollisin mielin, koska sekä turvallisuus että luotettavuus ovat aina korkein prioriteettimme.

Kultapiste tekee yhteistyötä muun muassa Postin kanssa.Yhteistyössä Postin kanssa

Teemme yhteistyötä Postin kanssa, ja yhteistyöverkostomme kattaa koko Suomen. Kultakirje kulkee koko matkan vakuutettuna, koska olemme jo etukäteen vakuuttaneet lähetyksesi puolestasi. Lähetyksen sisältö on vakuutettu Postin puolesta 500 euroon asti, ja lisäksi Kultapisteellä on oma erillinen vakuutus, jonka ansiosta jokainen lähetys on automaattisesti vakuutettu jopa 10.000 euroon asti. Kullan lähettäminen ja myyminen ei ole koskaan ollut turvallisempaa ja helpompaa.

Kultapisteen asiakkaat ovat todella tyytyväisiä.Tärkeintä ovat tyytyväiset asiakkaat

Tyytyväiset asiakkaamme ovat meille ylpeyden aihe. He kertovat meistä eteenpäin ystävilleen ja sukulaisilleen, ja yli 50 % asiakkaistamme valitseekin meidät suositusten perusteella. Huolehdimme asiakastyytyväisyydestä maksamalla korkean kullan hinnan ja pitämällä toimitusajat lyhyinä. Olemme iloisia osaamisestamme ja se näkyy myös ulospäin. Samalla haluamme kehittyä koko ajan paremmiksi, ja siksi mittaammekin tasaisin väliajoin asiakkaidemme tyytyväisyyttä saaden heiltä myös vinkkejä liiketoimintamme parantamiseksi entisestään.